ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΒΙΒΛΟΣ VS ΚΙΝΗΤΟ


Αναρωτιέμαι τι θα γινόνταν αν μεταχειριζόμασταν τη Βίβλο όπως το κινητό μας τηλέφωνο;
Αν θα την κουβαλούσαμε μαζί μας παντού;
Αν θα γυρνουσαμε πίσω να την πάρουμε εαν την ξεχνούσαμε;
Αν «σερφάραμε» σ’αυτήν πολλές φορές την ημέρα;
Αν θα την χρησιμοποιουσαμε για να λάβουμε μυνήματα;
Αν την μεταχειριζόμασταν σαν να μη μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς αυτή;
Αν την δίναμε ως δώρο στα παιδιά;
Αν θα την χρησιμοποιούσαμε ενώ ταξιδεύαμε;
Αν την χρησιμοποιούσαμε σε περίπτωση ανάγκης;
Μήπως αποφάσισες να το κάνεις;Ωωωχ που είναι η Βίβλος μου;
Α,και κάτι ακόμη.Σε αντίθεση με το κινητό σας,η Βίβλος σας δεν πρόκειται ποτέ να αποσυνδεθεί επειδή ο Ιησούς έχει ήδη πληρώσει το λογαριασμό!

Το αναδημοσιεύω από το www.traditionalorthodoxy.blogspot.com

5 σχόλια:

Ζωντανό Ιστολόγιο είπε...

Εύστοχο!
Προσωπικά κουβαλάω όλη την Βίβλο μέσα στο κινητό μου (iphone).

Stephanos είπε...

Έχω iPhone. Πότε κάποιος θα βγάλει εφαρμογή με όλη την Ορθόδοξη Αγία Γραή;; κι άλλες εφαρμογές για την Ορθόδοξη πίστη; Π.χ. Ορθόδοξο ημερολόγιο με παλαιό και καινούργιο ημερολόγιο.

Ανώνυμος είπε...

Συχωράτε αλλά βλέπουμε κάθε μέρα την κατάντια όλων αυτών που κουβαλάνε την Βίβλο στις τσέπες ή τους χαρτοφύλακες τους.(βλ.Ιαχωβάδες, Μορμόνους, Πεντηκοστιανούς κλπ)
Ο Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ μελετούσε την Καινή Διαθήκη όρθιος σε στάση προσευχής.
Χρειάζεται σέβας και προσοχή με όλα τα πράγματα του Θεού.

π.Γεώργιος-Προσκυνητής είπε...

ΣΩΣΤΌ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ,ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
1)Να μην παιρνουμε τη Βιβλο μαζί μας σε κάποιο ταξιδι ή κάπου αλλού έξω από το σπίτι μας
2)Να μην διαβαζουμε τη Βιβλο εαν δεν φτάσουμε στο πνευματικό ύψος του Αγίου Σεραφείμ
Ξερω ότι δεν εννοείται αυτό,αλλά οπως το διατυπώνετε αυτό το νόημα βγαίνει.

Ανώνυμος είπε...

Εχω την Αγια Γραφη στο κινητο μου. Δυστυχως μονο την κουβαλαω μαζι μου, δεν την διαβαζω. Τι να πω ειμαι αναπολογητη. Ας με φωτισει ο Θεος να μην χανω τον χρονο μου. Παρακαλω προσευχηθητε για την πνευματικη τεμπελια μου. Ευχαριστω