ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Θυμάμαι τις αμαρτίες μου...

Κάποιοι ρωτήσανε το γέροντα:
Τι χρησιμεύει ή μνήμη;
- Απάντησε:
Για να θυμόμαστε τις αμαρτίες μας. Τίποτε άλλο. Για να θυμόμαστε τις αμαρτίες μας.
Σοϋ φάνηκε λίγη ή απάντηση. Μετά όμως κατάλαβες:
Θυμάμαι τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς πληγώνομαι από τίς αμαρτίες μου. Και πληγώνομαι από τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς πλάστηκα για κάτι άλλο, πώς αξίζω κάτι καλύτερο άπ' αυτό πού ζω. Και πώς το καλύτερο πού μου αξίζει, διψάω να το ζήσω.
Θυμάμαι τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς υπάρχει ελπίδα να συγχωρεθώ και μαζί με μένα να συγχωρεθεί όλη ή μέχρι τώρα χαμένη ζωή μου.
Θυμάμαι τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς παρελθόν και μέλλον είναι κομμάτια του παρόντος πού, όταν, για κάποιο λόγο, έχασε την πληρότητα του, διασπάστηκε καί περιμένει από μένα να το ενοποιήσω ξανά.
Θυμάμαι τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς, αν κι ό χρόνος συνεχίζει να με πληγώνει,δεν τον μάχομαι, δεν τον φορτώνω σε βαριά καί στείρα ενοχή, αλλά τον καλώ συνεργάτη στο δρόμο μου.
Θυμάμαι τίς αμαρτίες μου σημαίνει πώς, εκεί πού είχα το χρόνο για παντοδύναμο, τον είδα ξαφνικά να με παρακαλάει να του δώσω σχήμα καί μορφή καί από μια ατέλειωτη, μοιραία καί πληκτική αλληλουχία στιγμών να τον μεταμορφώσω σε στίβο ενός συναρπαστικού αγώνα σωτηρίας καί δημιουργίας.
Του Ηλία Λιαμή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον.