ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

O intimplare minunata din viata parintelui Iacob Tsalikis-...am vazut ingerul tau...!

Klitos Ioannidis:Domnule Papazahos,cum l-ati cunoscut pe parintele Iacob Tsalikis?
Georgios Papazahos:Am fost la spitalul General din Atena ca sa-mi fac un tratament pentru ca am probleme cu inima.A fost ziua cand l-au mutat la reanimare.Acolo erau patru paturi.Prima mea impresie dupa ce l-am vazut nu se poate descrie  in cuvinte!Daca va spun ca acest om radia de Duhul Sfant,nu este o exagerare.Peste putin timp au venit doctorii  in vizita pentru controlul medical.Toti erau fosti studenti de ai mei si asa m-au informat amanuntit despre starea sanatatii parintelui.
Cand au plecat doctorii am stat linga parintele Iacob.Atunci mi -a spus ceva care m-a infiorat si pe care nu voi uita niciodata.
-Nu te cunosc,prima data te vad,dar in spatele tau sta ingerul tau pazitor!
M-a zguduit ceea ce mi -a spus(n-o spun din mindrie) si a continuat
-Toti oameni au un inger dar pe al tau l-am vazut!Fii atent sa nu-l alungi de linga tine
Ma infiorez cand ma gindesc la aceste vorbe ca si in momentul acela.Parintele a continuat spunind:
-Acest inger iti este dat din ziua botezului.Din ziua botezului te insoteste si nu trebuie sa plece de  linga tine.
Este cel ce-ti va lua sufletul  in miinile sale si il va conduce pina la ziua Judecatii.Cind vor veni demonii si vor zice''acest om a facut cutare si cutare pacat'',atunci ingerul tau ii va raspunde''Da, a facut acest pacat dar totodata a facut si cutare fapta buna''Ingerul tau va fi avocatul care te va sustine.Fii atent sa nu-l alungi.
 Din momentul acela simteam ca pe linga mine sta un inger,ingerul meu personal.Acesta este mesajul de bucurie transmis tuturor crestinilor ortodocsi.
Klitos Ioannidis:Intr-adevar este impresionata aceasta experienta.
Georgios Papazahos:Da, parintele Iacob vorbea despre problemele tale dar dintr-o alta perspectiva.Intelegeai ca cu toate ca statea linga tine totusi in momentul acela el era ''in alta parte''


Acest fragment este din cartea lui Klitos Ioannidis-«Parinti duhovnicesti contemporani».Domnul Papazahos este un binecunoscut doctor -profesor de cardiologie
Traducere in romaneste www.proskynitis.blogspot.com

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Interesting.

Mariana είπε...

Părinte, vă mulţumesc din suflet pentru această postare!
Puterea care i-a fost dată încă de pe pământ s-a desăvârşit în ceruri, aşa că să-l rugăm pe Cuviosul Părinte Iacov să mijlocească şi pentru noi, în rugăciune...
Post cu pace şi cu bucurie!
Doamne ajută!