ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Θαυμα Αγίου Εφραίμ:''Φύγε σύ,εγώ θα μείνω να προσέχω το μωρό'!''


Συγκλονιστική μαρτυρία ενός μεγάλου Θαύματος του Αγίου Εφραίμ...
Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να  ευχαριστήσω τον Θεό και τον Άγιο Εφραίμ για το θαύμα που αξιώθηκα να ζήσω.

   Ήμουν έγκυος και στις 29/12/2001 μου ειχαν δώσει ημερομηνία τοκετού. Όταν έφθασε η ημερομηνία αυτή και δεν είχα ακόμη γεννήσει ο γιατρός μου έδωσε επιπλέον άλλη μία εβδομάδα. Στις  02/01/2002 μ’έπιασαν οι πόνοι από το πρωί, κι ενώ πήγα στο Νοσοκομείο και με εξέτασε η μαία, μου είπε ότι ψάχνουν τον γυναικ/γο μου, επειδή ήταν μάλλον τοκετός.

Εν ολίγοις γέννησα την άλλη μέρα (03/01/02), ημέρα του Αγίου Εφραίμ. Το παιδί γεννήθηκε μελανό από έλλειψη οξυγόνου κι έκλαψε μετά από 30 λεπτά, είχε ενεργηθεί μέσα μου (αφού καθυστέρησε αρκετά ο τοκετός) και κινδύνεψα άμεσα κι εγώ. Το παιδί έπαθε άπνοια, δεν το έβαλαν στη θερμοκοιτίδα να το υποστηρίξουν με οξυγόνο, με αποτέλεσμα να παθαίνει συνέχεια σπασμούς. Έφυγε επειγόντως το ίδιο απόγευμα με συνοδεία γιατρού για το Νοσοκομείο Παίδων ΄΄ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ΄΄ για να διαγνώσουν οι γιατροί ότι το παιδί μου υπέστη εγκεφαλικό οίδημα. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, οι γιατροί δεν έδιναν ελπίδες… μας έλεγαν να παρακαλούμε να φύγει από τη ζωή (ή θα πέθαινε το μωρό ή θα το παίρναμε φυτό, διότι οι σπασμοί είχαν καταστρέψει όλα τα ζωτικά του όργανα, κι η καρδούλα του που χτυπούσε ήταν εξασθενημένη). Η κατάστασή του παρέμενε κρίσιμη, η μόνη μας ελπίδα ήταν ο Θεός και ο Άγιος Εφραίμ που παρακαλούσαμε καθημερινά. Σε 13 μέρες έγινε το δεύτερο εγκεφαλογράφημα, όπου οι γιατροί δεν ήθελαν να μας πουν το αποτέλεσμα της εξέτασης, μη μας δώσουν θάρρος. Αφού πέρασαν δύο μέρες μας ανακοίνωσαν το νέο, ότι το παιδί μας είναι τελείως καλά και δεν καταλάβαιναν πώς έγινε αυτό, αφού εκείνοι περίμεναν το μοιραίο. Εδώ τώρα πρέπει να αναφέρω πως μέσα σ’αυτές τις 13 μέρες ο Άγιος Εφραίμ μας φανερώθηκε με πολλούς τρόπους.

     Mία θεία μου είχε δει ένα όνειρο: Βρισκόταν σε μια Εκκλησία του Αγίου Εφραίμ εκείνη κι ένα αγοράκι που έκλαιγε συνεχώς, το έπιασε για να ηρεμήσει κι εκείνο σηκώθηκε και περπατούσε. Όταν μας το είπε η θεία μου πήγαν με τη μητέρα μου στην ίδια Εκκλησία. Καθ’οδόν η μητέρα μου ζητούσε από τον Άγιο Εφραίμ ένα σημάδι να της δείξει. Καθώς εκείνη άναψε το καντήλι αυτό έσβησε και θεώρησε ότι το μωράκι μου θα πέθαινε. Όταν πήγε να το ανάψει, δεν πρόλαβε να πάρει τον αναπτήρα, και ξανάναψε μόνο του. Τότε κατάλαβε πως το παιδάκι θα ζούσε και θα βοηθούσε ο Μεγαλοδύναμος και ο Άγιος Εφραίμ. Στο σπίτι μου μέσα τον νιώθαμε με χτυπήματα στις εικόνες και με μυρωδιά λιβανιού που πλημμύριζε σε όλα τα δωμάτια.

    Το μωράκι νοσηλεύτηκε δεκαεπτά (17) μέρες στην Εντατική.
Μετά απ’όλ’αυτά που ανέφερα παραπάνω, άλλες 13 μέρες σε κανονικό δωμάτιο, όπου άρχισαν να του δίνουν σιγά-σιγά γαλατάκι. Μετά το φέραμε πια σπίτι.
    Ο καιρός περνούσε κι έπρεπε να το πάμε για επανέλεγχο μετά από δύο μήνες. Λίγες μέρες πριν μία άλλη θεία είδε ένα όνειρο: Ήταν στο σπίτι μου για επίσκεψη εκείνη κι ένα παληκάρι μαζί της με άσπρο πουκάμισο και μαύρο παντελόνι. Το παληκάρι ήρθε πρώτη φορά στο σπίτι μου κι εγώ  άρχισα να τον ξεναγώ. Πριν προλάβω να του δείξω τα υπνοδωμάτια μπήκε μόνος του στο δωμάτιό μου, που είχα το μωρό, κι άρχισε να ξεκουμπώνει τα μανικετόκουμπά του. Όσο  εγώ ετοίμαζα κάτι να τον κεράσω, πήγε η θεία μου να τον φωνάξει και της είπε: ¨ΦΥΓΕ  ΕΣΥ ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟ ΜΩΡΟ¨.

   Τότε πια ησύχασα γιατί ήξερα ότι το παιδί μου θα τον έχει Προστάτη του σε όλη του τη ζωή. Στον πρώτο επανέλεγχο  που είδαν το παιδί πήγε πολύ καλά και μία καθηγήτρια του Νοσοκομείου, όταν διάβασε το ιστορικό φώναξε σε κάποιους συνάδελφούς της λέγοντάς τους επί λεξη: Ελάτε να δείτε το Θαύμα του αιώνα.
    Η όλη περιπέτεια που πέρασε το παιδί μου του άφησε μόνο την εξασθένηση των νεύρων της ακοής και φοράει ακουστικό. Ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, τον Παντοδύναμο που είναι μαζί μας και που δίνει την Δύναμη στους Αγίους να κάνουν Θαύματα και να μας προστατεύουν στους δύσκολους αυτούς καιρούς που ζουμε.
agioritikovima.gr

25 σχόλια:

Sebastian Wilder είπε...

Ας ειναι ο Αγιος Εφραιμ κοντα μας και να μας προστατευει παντοτε με την ευλογια του!!! Πραγματι προκειτε για θαυμα... Οσο μαθαινω για τα θαυματα του τοσο δυναμωνει η πιστη μου σε αυτον!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε μου Άγιε Εφραίμ.. Μου είπαν πως θα δυσκολευτώ να κανω και γω ένα μωρό μετά από τόσα βάσανα που έβαλαν να περάσω.. Το ξέρω όμως βαθιά στην ψυχή μου πως ΕΣΥ με την βοηθεια της αγαπημένης μας ΠΑΝΑΓΙΑΣ θα τους διαψεύσεις..Σε ευχαριστω που υπάρχεις στην ζωη μας.

Ανώνυμος είπε...

Θα σας πω και εγω ενα ονειρο που ειδα και με τα λεγομενα σας μαλων ειναι ο αγιος εφραιμ.κοιμομουν και ακουσα μια φωνη να μου λεει ελα ελα εδω ειναι και ξυπνοντας ειδα εναν ψηλο με γενεια και μαυρα ρουχα να μου λεει ελα εδω ειναι η δεσποινα..δεσποινα λενε την κορη μου 4 ετων και πηγαινω προς τα εκει και μου δειχνει ενα δωματιο αδειο δεν ειχε ουτε επιπλα ουτε τιποτα τεσερεις τυχοι δεν δινω σημασια και παω και ξαπλωνω ξανα στο κρεβατι μου και με ξανα φωναζει ελα ελα εδω ειναι η δεσποινα ξανα πηγαινω προς τα εκει και τι να δω την κορη μου να ειναι σε μια γωνια και να μου λεει μπαμπα και ετρεξε στην αγκαλια μου στο δοματιο που ηταν δεν εχει αλλη προσβαση μονο απο τη πορτα που μπηκα εγω ουτε ειχε καπου να κριφτει το μωρο.και ετσι ξυπνησα

Ανώνυμος είπε...

Άγιε μου Εφραίμ βοήθησε όλο τον κόσμο που υποφέρει..αν μπορεις δώσε μου δύναμη και πίστη να ξεπερασω τις δυσκολίες που έχουν έρθει.βοήθησε με να αναρρωσω ψυχικά και σωματικά..

Ανώνυμος είπε...

Άγιε μου Εφραίμ χάρισε μου σε παρακαλώ ευτυχία κ τίποτα αλλο στη ζωή.....

Ανώνυμος είπε...

Άγιε Εφραίμ, βοήθησε με να ξεπεράσω το πρόβλημα που με βασανίζει!!!!

Unknown είπε...

Άγιε εφραίμ βοηθησε μας και κανε το θαύμα σου .ο πατερας μου ειναι βαρια άρρωστος με τρεια εγκεφαλικα ειμασταν στην εντατικη 40 σισμανόγλειο και αύριο 2 νοεμβριου παμε ξανά στον ευαγγελισμο .κανε το θαύμα σου να πάνε όλα καλά...σε ευχαριστω ταπεινά η ευαγγέλια....

Ανώνυμος είπε...

Αγιε μου Εφραίμ σε παρακαλώ βοήθησε με να ξεπεράσω το πρόβλημα υγειας που εχω και αξιωσε με να ερθω να σε προσκυνησω ξανα στην Ιερη Μονη σου μαζι με την οικογένειά μου, γερη και υγιης εκπληρωνοντας το ταμα μου. Μεγαλη η Χαρη σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγιε μου Εφραιμ..μεγαλε μου θαυματουργε.. εγω η αμαρτωλη ...
Σε παρακαλω.. βοηθησε με να ξεπερασω..τις αρρωστιες και τους θανατους..που κατατρωνε την ψυχη μου...αξιωσε με να γινη μια ψαλτης στην εκκλησια.. να ακολουθω πιστα τον δρομο του θεου.. και αξιωσε με να ερθω να σε προσκυνησω στην Μονη σου..
Με απεραντη ταπεινωση και αγαπη
Σταυρουλα 18 ετων

Ανώνυμος είπε...

Εφερε τον αδερφο μου στη ζωη μετα απο ατυχημα κ τον ευχαριστω πολυ. Βοηθησε κ εμενα αγιε.

Ανώνυμος είπε...

Αγιε μου Εφραίμ σε ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις στη ζωή μου και παίρνω δύναμη και κουράγιο. Βοήθησε με και αυτή τη φορά. Ζητώ την λυτρωτικη σου παρέμβαση.Εισαι η μόνη μου παρηγοριά και ελπίδα.Δοξασμενο το όνομα σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι ο Άγιος μου κ πιστεύω πολύ σ αυτόν. Δεν με εχει αφήσει ποτέ!!! Και τώρα που υπάρχει θέμα υγείας στην οικογενεια μου ξερω πως είναι εδώ κ θα κάνει το θαύμα του!!!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι η Μυρτώ Άγιε μου.Δεν μου αρέσουν οι εκκλησίες αλλ η προσευχή και η δράση.Θέλω να προστατεύεις όλο τον κόσμο Αγιε μου ιδιαίτερα αυτούς που το έχουν ανάγκη.Δεν σε γνώριζα αλλά τώρα θέλω να έρθω στο μοναστήρι να σε βρω.Έχω ένα λαδάκι από εσένα και όποτε φοβάμαι μήπως πάθω κάτι το βάζω και γενικά κάνω τον σταυρό μου και νιώθω ασφαλής μαζί σου.Δείξε μου τον δρόμο και τον τρόπο να βοηθήσω και εγώ όποιον μπορώ.Σ' ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει για μένα!!!

polina είπε...

Σε παρακαλώ άγιε μου εφραιμ κάνε καλά το παιδάκι μου στο πρόβλημα που έχει γιατρέψε το σε παρακαλω

Ανώνυμος είπε...

Άγιε Εφραίμ εγώ η αμαρτωλή σου ζητάω να κάνεις το θαύμα σου. Ο πατέρας μου εδώ και ένα μήνα βρίσκεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας. Οι ελπίδες που μας δίνουν οι γιατροί είναι ελάχιστες γι αυτό και έχουμε στηρίξει όλες τις ελπίδες μας πάνω σου. Δοξασμένο να είναι το όνομα σου.

Δέσποινα είπε...

Άγιε μου Εφραίμ σε θερμοπαρακαλώ βοήθησε τη μανούλα μου Παρασκευή να σταθεροποιηθεί στην υγεία της και χάρισε της μερικά χρόνια κοντά μας.

Ανώνυμος είπε...

Αγιε Εφραίμ σε ευχαριστώ που εξαφάνησες τον καρκίνο από τον πατέρα μου, σε ευχαριστώ που τώρα και οκτώ μήνες παλεύουμε τον σπάνιο και επιθετικό καρκίνο του άντρα μου και σήμερα ζεί χάρη σε έσένα την Παναγία και τους άλλους Αγίους και σε παρακαλώ να μας δώσεις πλήρη ίαση ψυχή και σώμα. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Άγιε Εφραίμ διώξε μακριά της κρίσης πανικού και της φωβιες μου σε θερμοπαρακαλω. Ξέρω ότι έχεις κάνει πολλά κάνε και εδώ το θαύμα σου.

Unknown είπε...

Άγιε Εφραίμ Μεγάλη η χάρη Σου... Υπόσχομαι να προσκυνησω τη χάρη Σου και να σε τιμώ με κάθε δυνατό τρόπο. Βοήθησε την αδερφή μου Ανατολή να γυρίσει γερή και δυνατή από το εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ,,στα παιδάκια της...

Unknown είπε...

Άγιε Εφραίμ Μεγάλη η χάρη Σου... Υπόσχομαι να προσκυνησω τη χάρη Σου και να σε τιμώ με κάθε δυνατό τρόπο. Βοήθησε την αδερφή μου Ανατολή να γυρίσει γερή και δυνατή από το εξαιρετικά σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ,,στα παιδάκια της...

Unknown είπε...

Άγιε μου Εφραίμ σε ικετεύω δώσε δύναμη ζωής στην αδερφή μου Ανατολή να βγει γερη απο την εντατικη να γυρίσει υγιής στα κοριτσάκια της. Υπόσχομαι να προσκυνησω το αγιοτατο σκήνωμα Σου στον τόπο του μαρτυρίου Σου και να γίνω καλύτερος άνθρωπος για όλους. Ελέησον μας .

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΝΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΣΑΡΙΕΣ. ΜΑΖΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΚΕΡΑΚΙ.

Ανώνυμος είπε...

Άγιε μου Εφραιμ σε παρακαλώ από τα βάθη της ψυχής μου,βοήθησε την γυναίκα μου να ξεπεράσει και πάλι το προβλημα με τον καρκικα που της ξαναβγηκε. Στεναχωριέμαι για αυτήν γιατί είναι τόσο νέα 37 χρόνων. Δεν θέλω να την χάσω. Χάρισε της Άγιε μου υγεία! Αμήν!!!

Unknown είπε...

Αγιε μου προστατεψε τα παιδακια μου κ ολα τα παιδακια του κοσμου

Unknown είπε...

Άγιε μου ΕΦΡΑΙΜ εσυ που εχεις σώσει τόσους ανθρώπους σώσε και την θεία μου που υποφέρει απο αυτην την κακια αρρώστια κ χάρισε της χρονια ομορφα ζωής με την κορη της κ την οικογένεια μας .αν εισαι εσυ Αυτος ο Άγιος που είδε η μανούλα μου στο όνειρο της Σε παρακαλω αξίωσε μας να έρθουμε να προσκυνήσουμε και κανε καλα την θεία μου που εχει τοσα πολλα για μενα .σε παρακαλω .