ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Πώς έγινε Ορθόδοξος ιερέας ένας Φιτζιανός ινδουιστής

Χαιρετίσματα σε όλους τους αγαπημένους μου Ορθόδοξους Χριστιανούς. Είμαι ο π. Βαρνάβας από τη Labasa, το δεύτερο μεγαλύτερο νησί στα Φίτζι. Παίρνω την ευκαιρία να σας μεταφέρω πώς βρήκα την αλήθεια στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
IMG_2125
Όταν πρώτη φορά γνώρισα το Σεβασμιώτατο κ. Αμφιλόχιο στο νησί μου Vanua Levu στην πόλη Savusavu, ήταν Σάββατο πρωί της 18ης Ιουνίου 2010. Όταν με επισκέφθηκε στο κατάστημά μου, στεκόταν κοντά στην πόρτα μου. Νόμιζα ότι ήταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος, αλλά στη συνέχεια είδα ότι φορούσε ένα εγκόλπιο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Τον πήρα μέσα στο μαγαζί μου, ήμουν πολύ χαρούμενος και τα δάκρυα μου κύλισαν, όταν έκανα χειραψία μαζί του. Με το χαμογελαστό πρόσωπο του, με κάλεσε έξω και είχαμε μια ευχάριστη συνομιλία.
Κατάφερα να τον συναντήσω και πάλι την επόμενη Κυριακή. Ήταν μοναδική στιγμή για μένα να προσεύχομαι μαζί με έναν άγιο άνθρωπο εγώ, που μέχρι τότε ήμουν ένας πολύ δυνατός Ινδουιστής και δεν ήθελα να γίνω Χριστιανός. Ένα απόγευμα τον προσκάλεσα στο σπίτι μου να δειπνήσουμε και να γνωρίσει την οικογένεια μου. Σε όλη μου τη ζωή όσο ήμουν Ινδουιστής ποτέ κανένας δεν είχε επισκεφθεί την οικογένειά μου. Αλλά αυτό που έκανε ο Σεβασμιώτατος να μας επισκεφθεί, παρόλο που δεν ήμουν Χριστιανός, ήταν μία συγκινητική στιγμή για μένα και με άφησε άφωνο. Είχαμε κάποιες συζητήσεις και αργότερα με ρώτησε, αν ήθελα να αλλάξω τη πίστη μου και να γίνω Ορθόδοξος Χριστιανός. Κάτι που διέκρινα εύκολα είναι ότι είναι ένας άνθρωπος γεμάτος από αγάπη και αληθινή πίστη.
Αργότερα πήρε εμένα και την οικογένεια μου στην Ελλάδα, και στη συνέχεια χειροτονήθηκα διάκονος στη Ρόδο στο μοναστήρι της Παναγίας Υψενής. Ήρθαμε να γνωρίσουμε τι είναι η Ορθοδοξία. Είναι μια αληθινή πίστη και σήμερα νιώθω πολύ περήφανος που είμαι Ορθόδοξος Χριστιανός. Όταν βλέπω εκκλησίες και μοναστήρια, δάκρυα πέφτουν από τα μάτια μου και ευχαριστώ τον Κύριο και Σωτήρα μας Ιησού Χριστό, που άλλαξε την ζωή μας σε ορθόδοξους χριστιανούς.
IMG_2146
Στη συνέχεια μετά από μια εβδομάδα χειροτονήθηκα ιερέας στην εκκλησία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά στη Θεσσαλονίκη. Ήταν μια μεγάλη μέρα για την οικογένεια μου αλλά και τους κατοίκους του νησιού μου στο Vanua Levu. Στη ζωή μου ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να γίνω ένας Ορθόδοξος ιερέας, και είμαι πολύ περήφανος και θέλω να ευχαριστήσω τον Κύριο μας Ιησού Χριστό.
Σας διαβεβαιώνω, ότι με τη βοήθεια του Θεού και την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Αμφιλοχίου θα φέρω περισσότερους Ορθόδοξους Χριστιανούς στο νησί μου, στην εκκλησία του Αγ. Αθανασίου και του Αγίου Νικολάου στο Vanua Levu. Η χάρη του Θεού μας και το άπειρο έλεος Του να είναι μαζί σας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Αμφιλόχιο για τη χειροτονία μου σε Διάκονο, καθώς επίσης τις μοναχές και τους πατέρες στο μοναστήρι στο Θάρρι της Ρόδου.
Θα ήθελα επίσης να δώσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου στους κατοίκους της Ρόδου για τη φροντίδα και την αγάπη, που μας έδειξαν κατά την διαμονή μας στο νησί.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Αδελφότητας Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής στη Θεσσαλονίκη για τη μεγάλη υποστήριξη κατά τη διάρκεια της χειροτονίας μου και καθ” όλη τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί.
π. Βαρνάβας Nair

Δεν υπάρχουν σχόλια: