ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΛΑΛΟΓΛΗΣ


Η ΠΑΝΑΪΑ ΤΗ ΛΑΛΟΓΛΗΣ

Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Μιχάλης Καλιοντζίδης


Δίσκος : ΄΄ ΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΄΄ 2006

Χορός αργό Ομάλ Κάρς 

Α’ σό Χανάχ’, σο Κιουλεπέρτ’
Κι α’ σ’ όλια τα χωρία
Ση Λάλογλης την Παναγιάν
Θ’ εφτάμε λειτρουίαν

Εγώ Αρταχανλής είμαι
Παιδίν ευλοημένον
Ση Λάλογλης την Παναγιάν
Κερίν έχω ταμένον

Εγώ Καρσλής παιδάς είμαι
Άξιον παλληκάριν
Θα πάω και ση Λάλογλης
Τη Παναγιάς την χάρην




ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΛΑΛΟΓΛΗΣ

Απ’ το Χανάχ του Κιουλεπέρτ’
Τα χωριά θα `νωθούμε 
Στης Λάλογλης την Παναγιά
Θε να λειτουργηθούμε

Εγώ ειμ’ απ’ του Αρταχάν
Παιδί ευλογημένο
Στην Παναγιά της Λάλογλης 
Κερί έχω ταμένο

Γόνος είμαι εγώ του Κάρς
Άξιο παλληκάρι
Θε να πάω στη Λάλογλης
Της Παναγιάς τη χάρη

Έντονο το θρησκευτικό συναίσθημα του νέου και η ζωή του απόλυτα προσαρμοσμένη στη λατρεία της Παναγίας της Λάλογλης ( χωριό του Πόντου περιοχής του Κάρς ) που τον έκανε άξιο και ευλογημένο παλληκάρι

Δεν υπάρχουν σχόλια: