ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Μιά θαυμαστή εμφάνιση του Αγ.Σπυρίδωνα στις μέρες μας(Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης)

- Θέλω Λειτουργία σήμερα! ζήτησε ένα πρωΐ η μακαριστή Γερόντισσα από τον π.Αμβρόσιο.
- Παρθενία μου, δεν μπορώ, είμαι άρρωστος, της είπε εκείνος.
- Δεν ξέρω τί θα κάνεις εσύ, εγώ θέλω Θεία Λειτουργία. Γι' αυτό είμαι στο Μοναστήρι! επέμενε η Γερόντισσα.
Ήταν χειμώνας. Ο Γέροντας έκανε υπακοή. Σηκώθηκε αργά, πλύθηκε, ετοιμάστηκε. Πήγαν και λειτούργησαν στον μικρό Ναό της Μεταμορφώσεως. 

Αργότερα είπε ο Γέροντας:
- Παρθενία, δεν λειτούργησα σήμερα εγώ. Ξέρεις ποιός ήταν εδώ; Ο Άγιος Σπυρίδων!
Από το βιβλίο της Ι.Μονής Δαδίου: ''Γέρων Αμβρόσιος Λάζαρης - Ο Πνευματικός της Μονής Δαδίου'' τόμος Β'.

Δεν υπάρχουν σχόλια: