ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Πάτερ,είμαι μόνος μου στα τόσα βάσανα!


Θα ακούω καθημερινά,από διαφορετικά άτομα,πάνω από διακόσια:
"Πάτερ, είμαι μόνος μου, μόνη μου στα τόσα βάσανα!Δεν υπάρχει κανείς σιμά μου!Ούτε σύζυγος, ούτε συγγενής,φίλος...κανείς!"

Απαντώ:"Παιδί μου καλό,κι εγώ μόνος είμαι,όλοι μας μόνοι μας είμαστε,και μάλιστα στις πιό πονεμένες μας στιγμές!
Δεν έχουμε ένα Κυρηναίο!Εχουμε όμως το Χριστό μας!ΑΥΤΟΣ είναι τα πάντα για μας!
Θεός, φίλος, αδελφός,...Κυρηναίος να μας βοηθήσει στο βάρος του σταυρού που λυγίζουμε!

Που πέφτουμε....,που δεν αντέχουμε!Δύναμη , καλό μου,δύναμη.....
Κουράγιο και υπομονή μέχρι την ημέρα της ταφής μας!
Στο τάφο θα χαθούν όλα!Στο τάφο ξεκινάει η γέννησή μας για την άνω ζωή!
Υπόμενε, και υπομένω....

3 σχόλια:

Vassilisv είπε...

...πολυ σωστα... μοναξια υπαρχει μονον οταν αγνοουμε Τον Θεο η δεν ειμαστε πραγματικα μαζι Του. Την ευχη σας πατερ! Καλη σαρακοστη!

ΕΛΛΗ είπε...

Εξαιρετική η ανάρτηση.Έτσι αισθάνομαι κι εγώ.Χαμένη από τις λανθασμένες επιλογές μου και τιμωρημένη από την ίδια μου τη συνείδηση.Δοξάζω όμως τον Θεό για όλες τις τιμωρίες μου

Ανώνυμος είπε...

Για χάριν έστω και 10 ευσεβών και δικαίων Χριστιανών (εάν υπάρχουν), ο Θεός θα διαφυλάξει τη χώρα

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ

https://sites.google.com/site/anagnosmata/mporoume