ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Περιμένει Αυτός που μοναδικά μ΄ αγαπάει...


Αν κάποιος μου έλεγε ότι στο τέρμα του δρόμου ή σε μιαν άλλη πόλη ή σε μιάν άλλη ήπειρο με περιμένει κάποιος που μοναδικά αγαπάω,η ύπαρξή μου όλη θα προσανατολιζόταν προς τα κει.

Η ζωή μου δεν θα ήταν παρά ένα τρέξιμο, ένα ταξίδι να φτάσω εκεί που είναι ο θησαυρός μου...

Τώρα ξέρω πως στο τέρμα του δρόμου δεν με περιμένει κάποιος που
μοναδικά εγώ αγαπάω... Περιμένει Αυτός που μοναδικά μ΄ αγαπάει...
Αυτός που ποτέ δεν λείπει, ποτέ δεν εγκαταλείπει...

Μαρία Μουρζά

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Παντα διπλα μας στεκεται Εκεινος. μπροστα μας...και μας κοιτα..και μας βοηθα...και μας στηριζει...και μας φωτιζει τον δρομο...μας φροντιζει και μας αγαπα, ακομα και μας που δεν το αξιζουμε , γιατι Τον θλιβουμε με τις αμαρτιες μας.Τα λαθη μας και την αδιορθωσια μας.ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ....Τι ανταποδωσομεν Τω Κυριω...;;; Τουλαχιστον ας Του δινουμε μια καποια προσοχη, και ας μην Τον περιφρονουμε.