ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΕΣ

Σχετική εικόνα
Τελευταία μέρα του Αυγούστου και τελευταίος , "ξέγνοιαστος" πρωινός καφές για την μεγάλη οικογένεια των εκπαιδευτικών .
Κουβαλά πολλή μελαγχολία , αυτή η μέρα !Κακά τα ψέματα !
Δεν είναι μόνο οι μαθητές που βαριούνται να επιστρέψουν ...Στους μάχιμους συναδέλφους , εύχομαι καλή δύναμη για τη νέα σχολική χρονιά !
Ας μη μας ζηλεύουν , εμάς τους απόμαχους της εκπαίδευσης ...
Θα τους αξιώσει κι αυτούς κάποτε ο Θεός ,να απολαύσουν τους κόπους τους !
Και κάτι ακόμα ...

Μου συνέβηκε πριν λίγες μέρες, απόγευμα μέσα στη θάλασσα .
Ενώ κολυμπούσαμε αμέριμνοι με τη σύζυγό μου , ακούω μια δυνατή φωνή :
~ Κύριε , κύριε !
Ένας κολυμβητής με πλησιάζει ...
~ Με θυμάστε ;
Προς στιγμή τα χάνω ...
Μετά από μια προσεκτική μελέτη των ματιών του , τον καταλαβαίνω !
Πριν προλάβω να τον αγκαλιάσω μου λέει :
~ Κύριε , είμαι ο ... ,εγώ ο άτακτος και αναρχικός μαθητής σας !
Τον διακόπτω ...
~ Εσύ,ο ζωηρός και πάντα προβληματισμένος , όχι προβληματικός μαθητής μου !
Κύριε , χαίρομαι που σε βλέπω και θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι που μου σημάδεψε τη ζωή μου ! Θυμάστε , πριν είκοσι χρόνια , που μας κάνατε μάθημα και συζητούσαμε ...
~ Θυμάμαι ...
~ Σας ευχαριστώ πολύ , που με πήγατε κι ' εμένα στο Σταυροβούνι !

Ένα Σάββατο απόγευμα , με ένα μικρό πουλμανάκι , ανεβήκαμε στο Σταυροβούνι , μια παρέα με οκτώ από τους πιο ατίθασους μαθητές μου !
~ Θα πάμε , να ζήσουμε για λίγο , την αληθινή ζωή χωρίς όρια !
Μετά τον εσπερινό , συνομιλία με τον γέροντα και επίσκεψη σ' ένα κελί !
Εκεί , που ο Θεός ομιλεί,εμείς σταματούμε να φλυαρούμε ...
~ Κύριε , συνεχίζει ο καλός μου , παλιός μαθητής ...
Ξέρεις , πόσο ταραγμένη ήταν η ζωή μου ...
Εκείνη η μέρα , σφράγισε για πάντα τη ζωή μου !
Τώρα πια , δοξάζω τον Κύριο γιατί είναι στο πλάι μου ...

Συνάδελφοι , στα τριάντα και δύο χρόνια της εκπαιδευτικής μου πορείας , δεν κατάφερα και πολλά πράγματα !
Προσπάθησα όμως να μεταγγίσω με πάθος την Αλήθεια στις εφηβικές ψυχές δείχνοντας Αγάπη στους μαθητές μου , ιδιαίτερα στους ... αναρχικούς !
Είναι , πιστέψτε με , οι πιο αληθινοί !
Καλή , ευλογημένη και καρποφόρα σχολική χρονιά !

Δεν υπάρχουν σχόλια: