ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Το θαύμα του Αγίου Νικολάου σ'έναν Λιβανέζο

Αποτέλεσμα εικόνας για Părintele Emil Cărămizaru,
Για ένα από τα πολλά θαύματα του Αγίου Νικολάου μας μιλάει ο εφημέριος του Ι.Ν.Αγ.Γεωργίου Βουκουρεστίου π.Αιμίλιος Κεραμιζάρου.Στον ιερό αυτό ναό βρίσκεται το δεξί χέρι του Αγ.Νικολάου.(Δεξί χέρι του Αγ.Νικολάου στο Βουκουρέστι)

 Πρόκειται για έναν Λιβανέζο,τον Αμπντέλ Νασέρ,ένα μουσουλμάνο που εγκαταστάθηκε στην Ρουμανία πριν από δεκατέσσερα χρόνια,παντρεύτηκε την Γαβριέλα και απέκτησαν οκτώ παιδιά.

Διηγείται ο π.Αιμίλιος:
«Μια μέρα ήλθε σ'εμένα ο Αμπντέλ και μου είπε πως είδε στον ύπνο του ένα Σταυρό μέσα σε εκτυφλωτικό φως και με παρακάλεσε να του πω τι σημαίνει αυτό.Του είπα ότι πρέπει να βαπτιστεί.Αφού έγινε η κατήχηση ο Αμπντέλ βαπτίστηκε και πήρε το όνομα Νικόλαος»

Μετά την βάπτιση,μία μεγάλη δοκιμασία περίμενε τον Νικόλαο και την οικογένειά του.Ο Λιβανέζος είχε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα.Οι γιατροί του έδωσαν λίγες ελπίδες επιβίωσης.

«Μετά το ατύχημα,οι γιατροί μου είπαν ότι  ο Νικόλαος έχει λίγες ελπίδες για να ζήσει.Είχε υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις,ενώ θραύσματα από το κρανιακό οστό είχαν μπει στον εγκέφαλό του.
Οι γιατροί μου είπαν ότι αν παρ'έλπίδα επιζήσει θα είναι πολύ δύσκολη η κατάστασή του και θα έχει επιπλέον απώλεια μνήμης...Αυτός τότε βρισκόνταν σε κώμα.Μαζί με τον συνεφημέριό μου τελέσαμε Παράκληση δίπλα στο χέρι του Αγίου Νικολάου.Μετά από μισή ώρα μου τηλεφώνησε η κόρη του,η Σάρα.Φώναζε...Εγώ φοβήθηκα.Πίστευα πως θα μου ανήγγειλε τον θάνατό του.Εκείνη όμως φώναζε από χαρά:ο πατέρας της είχε ξυπνήσει,ήταν απολύτως καλά και δεν είχε απώλεια μνήμης.
 Την επόμενη μέρα πήγα να τον επισκεφτώ στο νοσοκομείο ''Άγιος Παντελεήμων''και μου είπε:
''Πάτερ,είδα τον Άγιο Νικόλαο!Δεν ήταν όνειρο,ήταν πραγματικότητα!Ήλθε και έβαλε το χέρι του στο κεφάλι μου λέγοντάς μου:
''Έχεις οκτώ παιδιά και έχεις μεγάλη ευθύνη απέναντί τους''.

Αυτή είναι η μαρτυρία του την οποία εγώ σας καταθέτω,είπε ο π.Αιμίλιος στην συνεντεύξή του στο ραδιόφωνο του Ρουμανικού Πατριαρχείου''Ράδιο Τρίνιτας''



2 σχόλια:

Unknown είπε...

Την ευχη του μεγαλου Αγίου μας να έχουμε...

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ!
μακαρι ολοι οι ισλαμιστες να γινουν Χριστιανοι!